6 Ocak 2010 Çarşamba

Hoşlandığım Kıza Nasıl Çıkma Teklif Edilir



Bir kıza nasıl çıkma teklif edilir? Ergenliğe girdiğimde karşı cinsle uzaktan değil da yakından ilgilenmeye başladığımda beynimi yiyip bitiren kemiren soruydu bu Bir kıza nasıl çıkma teklif edilir? Sağda solda birileri konuşurdu. “Ebruya çıkma teklif ettim , kabul etti” “ Emrah Banu ya çıkma teklif etmiş ama Banu kabul etmemiş” “ Biz Cerenle çıkıyoruz” ..

Bu çıkma denen şey ne menem bişeydi az çok anlıyordum da. Anasını satim bi kıza nasıl çıkma teklif edilir onu bir türlü bilemiyordum. Gidip kuru kuru “benimle çıkar mısın” denmez di herhalde. En azından bunun denmeyeceğini almayacak kadar akıllıymışım. Tamam o denmezdi kabul ama ne denirdi. Bir kıza nasıl çıkma teklif edilir di yahu

O zaman böyle internet google yoktu ki arayalım soralım tecrübeli ağabeylerimizden faydalanalım didindik durduk. Şimdi merak edenlere cevabı veriyorum..

Soru: Bir kıza nasıl çıkma teklif edilir ?

Cevap: bir kıza çıkma teklif edilemez .. evet yok öle bişey..


Çıkma

Teklif etmek ne yaa. Ha ben illa bi şekil açılmalıyım dersen…

kıza “senden hoşlanıyorum” dersin bu da en güzel çıkma teklif etme yöntemidir.

Sonradan anladık ki kadınlara yaklaşmanın belli kuralları var. Kadınların kurallar futbol hatta satranç yada “bridge” kurallarından bile zor. Sadece kurallarını öğrenmenin bile en zor olduğu oyun kadın oyunu.

Kadınlar baştan çıkarılır, kadınlar etkilenir, kadınlar kısmen kandırılır. Bu siteyi bulduysanız eğer haydi kapıda kalmayın içeri buyrun. İçerde daha neler var neler..

Hadi Yapalım Şu İşi

JoKeR - 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder