5 Ocak 2010 Salı

Dombili Kızlar


Dombili kızlar insanın canını sıkar bazen. Argo tabiri ile bi şişkoyla gezmek hiç birimizin hoşuna gitmez. Ne o öyle hatun işlerinden anlıyorum diye gezin sonra yanında şişko kızla gez kimseyi bulamamış bula bula bu şişkoyu mu bulmuş dicekler :) . artis gibisin saçlar yapılı , duruşunda yürüyüşünde bir öz güven var ama yanında bir patates çuvalı ile geziyorsun berbat bi his..


( bu yazıyı okuyan şişman kadınlar belki benden nefret ediyordur şu anda ama bu benim fikrim değil bu acı gerçek ve ben sadece bu acı gerçeği ortaya fütursuzca sunuyorum zaten bu sitenin ve JoKeR’in en önemli özelliği de budur. Acı ama Gerçek olan şeylerden bahseder)


ama dombili kızların kıymetini bilmek gerekir. Tecrübe ile sabittir ki dombili hatunların nasıl oluyorsa daş gibi 10 numara kız arkadaşları vardır. İşte usta baştan çıkarıcı aynı zamanda da insansa o iri yarı kızlarımızla arkadaş olur. Bir kadının aşırı kilolu olması belki onunla sevgili olmanıza engel olabilir ama bu onunla arkadaş olmanıza engel değildir.

Zaten bahsettiğimiz sosyal alfa erkeği herkesle iletişime geçer. Baştan Çıkarma ustası insanların kişilikleri ile ilgilenir. Bunun için şişman kızların akılları başındaysa, belli bir kaliteleri varsa onlarla arkadaş olmanızı tavsiye ederim. Sizi gerçekten severlerse “yabancıya gitmesin psikolojisi” ile o daşşş arkadaşlarını sizinle tanıştıracaklar ve onu ayarlamanız için elinden geleni yapacaklardır. ( Bkz: ben bunu hep yaşıyorum)

Burada en fazla dikkat edilmesi gereken husus. Dombili kızımızı arkadaş alanında tutabilmektir. Kaliteli erkekten etkilenen kızımız normal olarak arkadaş alanından çıkmak ve sevgili alanına girmek için teşebbüste bulunacaktır evvela. İşte bu sırada ona bu imkanı vermemeliyiz yoksa size aşık bir şişman kız çıkıveriri ortaya ve kimseye de yar etmez hehe

Bunun içinde en iyi yöntem “kızım sana söylüyorum, gelinim sen anla yöntemidir”. Nasıl işler bu yöntem? Alt mesajlar vererek.

Örnekleyelim:

- insanların zevkleri çok değişik , hakikaten zevkler ver renkler tartışılmıyor. Balık etli Osmanlı kadını model hatunlardan hoşlanan bi sürü erkek arkadaşım var ama nedense ben incecik kızlardan hoşlanıyorum.

Gibi….

Hadi yapalım şu işi….

JoKeR – Nisan 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder